Hyvinvoiva Minä - etävalmennus

Haluaisitko liikunnan säännölliseksi osaksi arkea? Pitäisikö ruokavaliotakin siistiä? Onko motivaatio hukassa muutosten tekemiseen? Aika ei tunnu riittävän eikä oikein tiedä mistä aloittaisi. 

Kuulostaako tutulta? Jos kuulostaa, Hyvinvoiva minä - etävalmennus on juuri sinua varten! Neljä viikkoa kestävän valmennuksen sisältö on rakennettu usean vuoden personal training valmennuksista saadun kokemuksen avulla.

Valmennuksessa pureudutaan tyypillisimpien elämäntapamuutoksissa esiintyvien kompastuskivien selättämiseen, opitaan avaimia pysyvien elämäntapamuutosten tekemiseen. Valmennuksen aikana tehdään muutoksia usealla hyvinvointiin vaikuttavalla osa-alueella, joihin kuuluvat monipuolisen liikunnan lisääminen, terveellisempi ruokavalio, riittävä palautuminen sekä oman muutosprosessin työstäminen. Valmentaja seuraa jokaisen etenemistä viikoittain ja antaa henkilökohtaista palautetta.

Valmennuksen aikana saat liikuntaohjelman, jossa on 3-4 treeniä viikossa. Kaksi aerobista treeniä (treenin pituus noin 45min) ja 1-2 lihaskuntotreeniä (treenin pituus noin 30min). Lisäksi noin 15min kehonhuolto viikoittain. Lihaskuntotreenit voit tehdä kahvakuulalla tai kehonpainolla, molemmista saat treenivideot käyttöösi. Mikäli haluat tehdä lihaskuntoharjoitukset esim. kuntosalilla, sekin onnistuu.

Valmennus alkaa aina maanantaisin. Tule mukaan!

Saat valmennuksessa kaiken tämän!

  • 4 VIIKON TREENIOHJELMA
  • TUNNUKSET TRAINERO VALMENNUSOHJELMAAN
  • RAVINTO-OHJAUS
  • OHJEITA JA TEHTÄVIÄ TUKEMAAN KESTÄVÄÄ MUUTOSTA
  • VALMENTAJAN HENKILÖKOHTAINEN TUKI

Valmennuksessa työskennellään kolmen eri osa-alueen kanssa

  • TREENI - Treeniohjelma sisältää aerobista harjoittelua, lihaskuntoa ja kehonhuoltoa
  • RAVINTO - Viikkokohtaiset tavoitteet ja muutokset
  • HYVINVOINTI - Motivaation löytäminen/säilyttäminen, muutosprosessin tukeminen, riittävä palautuminen


Valmennuksen sisältö

  1. Saat jokaisen viikon alussa valmentajan videotervehdyksen ja kirjalliset ohjeet valmennusviikkoon.
  2. Saat tunnukset Trainero ohjelmaan, jossa on näkyvissä viikoittainen treeniohjelma. Merkkaat Traineroon treenit ja tehtävät suoritetuksi, josta valmentaja näkee suoritukset. Valmennusta varten tarvitset Trainero Mobile Client Appin (lataa sovelluskaupasta - Google Play, Apple Store). Sovellus on maksullinen, kertamaksu n. 3e.
  3. Saat jokaiselle valmennusviikolle ohjeet ravintomuutoksiin.
  4. Saat jokaiselle valmennusviikolle tehtäviä, jotka tukevat elämäntapamuutosten tekemistä.
  5. Valmentaja antaa henkilökohtaisen palautteen jokaisen viikon treeni- ja tehtäväsuorituksista.


Viikko 1 - Motivaatiotekijät ja tavoitteet & ruokapäiväkirja

  • TREENI - Valmennus käyntiin - Traineroon kirjautuminen, treeniohjelmaan tutustuminen, treenien suorittaminen
  • RAVINTO - Ruokapäiväkirja
  • MUUTOS - Motivaatiotekijät, tavoitteiden kirkastaminen

Viikko 2 - Muutosprosessi & ateriarytmi ja herkkupäivä

  • TREENI - Ohjelman mukaisten treenien suorittaminen, arkiaktiivisuuden lisääminen
  • RAVINTO - Ruokarytmi, herkut, hiilihydraatit
  • MUUTOS - Muutosprosessi, motivaation ylläpitäminen, "repsahduksista" toipuminen

Viikko 3 - Palautuminen & kannattaako kaloreiden laskeminen

  • TREENI - Ohjelman mukaisten treenien suorittaminen, arkiaktiivisuus
  • RAVINTO - Kasvikset/hedelmät/vihannekset/marja, kannattaako kalorien laskeminen
  • MUUTOS - Palautuminen

Viikko 4 - Omat ajatusmallit & kuinka jatkan itsenäisesti

  • TREENI - Ohjelman mukaisten treenien suorittaminen, arkiaktiivisuus, rentoutusharjoitus
  • RAVINTO - Rasvat, proteiinit
  • MUUTOS - Omien ajatusmallien vaikutus, kuinka jatkan itsenäisesti valmennuksen jälkeen

Osallistujien kommentteja valmennuksesta


" Tämä etävalmennus oli oikein hyvä startti muutokseen! Muutosta tukevat tehtävät olivat hyvä lisä, ne ikäänkuin hoksauttivat. Tehtävien kautta tuli pohdittua hyvinvointia useammalta kantilta kuin vain liikunnan lisäämisen. "

" Ravintopuolella ruokalautasmalli selkiintyi, kiinnitän nyt huomiota enemmän kasvisten monipuolisuuteen ja turhat napostelut jäivät pois. Liikunnan säännöllisyyden merkitys kirkastui itselle. Trainero ja kommunikointi sen kautta oli oikein hyvä juttu! "

" Valmennus oli aivan loistava juttu, onneksi lähdin mukaan! Paino tippui 4 viikon aikana yli 4 kiloa, mutta nälässä ei tarvinnut olla. Opin, että terveellinen syöminen on loppujen lopuksi aika yksinkertaista. Riittää, kun saa isot linjat kuntoon ja välillä voi ottaa rennomminkin. Muutostehtävillä oli iso merkitys. Ne auttoivat ymmärtämään omaa hyvinvointia kokonaisvaltaisemmin. "

" Tämä oli just passeli valmennus minulle! Olen kokeillut dieettejä ja kuntokuureja lukuisia kertoja, mutta aina homma on tyssännyt alle kahden viikon kohdalla. Nyt ei tyssännyt! Sain valmennuksesta aivan loistavan startin, nämä muutokset jäävät mulla käytäntöön. Painokin tippui ihan huomaamatta yli 3kg. "

Tule sinäkin mukaan onnistumaan!

Lisätietoja

Satu Farin / Personal Trainer

044 3638 037

satu.farin@euphoriatraining.fi