Ohjelmat

Vinkkejä itsenäiseen treenaamiseen

Ilmaiset ohjelmat

Tältä sivulta löydät vinkkejä omatoimisen treenaamisen aloittamiseen. Mikäli jonkin liikkeen suoritustekniikka arveluttaa, pyydä apua liikunta-alan ammattilaiselta, että treenaamisesi sujuu turvallisesti. Mikäli kaipaat tukea treenaamisen aloittamiseen tai perusohjelmia enemmän haastetta, tutustu Euphorian yksilö-, pari- ja pienryhmävalmennuksiin.

Kahvakuulaohjelmat on tarkoitettu henkilöille, jotka tuntevat liikkeet nimeltä ja joille liiketekniikat ovat tuttuja. Ohjelmat on tehty Euphorian kesäkuula ja pt-asiakkaita silmällä pitäen, mutta ovat myös kaikkien muiden vapaassa käytössä.

Tilaa etusivulta uutiskirjeemme niin saat uusimmat ohjelmat aina suoraan sähköpostiisi.

Noin 20 minuutin koko kehoa kuormittava kuulaohjelma etuheilautuksen ja rinnallevedon tekniikat hallitsevalle. Sisältää 2-treenipatteria.

NEW! Noin 30 minuutin koko kehoa kuormittava kuulaohjelma kahden käden etuheilautuksen hallitsevalle. Yksinkertaiset liikkeett, sisältää yhden pitkän treenipatterin.

1-jakoinen kuntosaliohjelma. Tämä on sinulle, jos kuntosali on jo hieman tuttu, mutta treenaat ilman ohjelmaa. Tällä ohjelmalla voit treenata 1-2 kertaa viikossa.

20min kehonhuolto-ohjelma. Jos viikko-ohjelmassasi ei ole kehonhuoltoa, tee tämä ohjelma 1-2 kertaa viikossa.

 KAIPAATKO YKSILÖLLISEMPÄÄ  OHJELMAA?