Asiakaskokemuksia

Mitä asiakkaamme sanovat

Kokemuksia

Pirjo

" Aloitin valmennuksen terveyden, painon pudotuksen ja ruokailujen takia. Olen ollut selkälihasleikkauksessa, jossa poistettiin oikealta puolelta iso selkälihas. Leikkauksen jälkeen käsi ei enää toiminut hyvin. Treenien myötä käden toimintakyky on alkanut palautua ja nykyisin käsi toimii lähes normaalisti.

Valmennuksen aikana liikkumisestani tuli säännöllisempää, tavoitteellisempaa ja tietysti sain varmuutta liiketekniikoihin. Valmennus on ollut monipuolista liikkumista; salilla käyntiä, kotitreenejä kahvakuulaillen sekä lenkkeilyä.

Valmennuksen aikana ruokailuajat ovat säännöllistyneet, syön puhtaampaa ruokaa, kahvin juonti vähentynyt -> yöunet parantuneet, ruoka maistuu paremmalta ja herkuttelut jääneet vähemmälle. Paino on tippunut 12 kg ja senttejä hävinnyt vyötäröltä. Väsymys on poissa, terveys ja kunto ovat parantuneet huimasti.

Olisin varmaan eläkkeellä, jos en olisi tähän alkanut! "

Mari

"Olen treenannnut valmennuksen aikana monipuolisesti kahvakuulalla, kehonpainotreenillä sekä toiminnallisella treenillä ja käynyt lenkillä. Huomaan löytäneeni taas motivaation liikkua, teenkin 4-5 treeniä viikossa vaihdellen treenimuotoa.

Ruokavalioni on monipuolistunut, syön terveellisesti puhdasta ruokaa, mutta saan myös hyvällä omatunnolla syödä vähän herkkujakin viikolla. Silmäni ovat auenneet rasvan saannin tärkeydelle, olen vältellyt sen syömistä tietoisesti ja tiedostamatta jotta laihtuisin. Nyt lisään välipala smoothieihin avokadoa, jotta saan rasvaa päivän aikana riittävästi. Olen saanut tosi hyviä ruokavinkkejä ja oppinut käyttämään ruoka-aineita eritavoin.

Opin jo valmennuksen alussa, että vaaka ei kerro kaikkea vaan peili ja valokuvat on parempi mittari kehityksessä kuin painon tarkkailu. Itselle pitää löytää sopivat tavat ja sopiva määrä treeniä kuten myös ravintoa, ei liikaa eikä liian vähän. Näillä opeilla jatkan kohti unelmakroppaani ja kokonaisvaltaista elämäntapamuutosta tavoitellen."

Kirsi

"Vuoden yhteinen taival alkoi, kun halusin saada elämänmuutosta aikaan lapsen syntymän jälkeen: löytää ilon liikkumiseen ja järkevöittää ruokavaliota, jonka kautta myös saada kiloja pudotettua.

Etsin netistä itselle sopivaa Personal Traineria, vaikka hieman mietitytti onkohan se mun juttu... En halunnut itselle piiskaajaa, vaan tsemppaajaa sekä ilon kautta liikkumiseen onnistumisen kokemuksia. Valinta oli helppo, nettisivujen ja Euphorian personal trainerin tapaamisen jälkeen päätös oli tehty. Se oli juuri sitä, mitä olin hakenut.

Vuoden yhteistyön aikana huomioon otettiin omat kiinnostuksen kohteet liikkumisessa, elämäntilanne ja muuttuva arki. Treenit ja ruokavalio rakennettiin kotiympäristössä mahdolliseksi tehdä sekä kokeiltiin myös uusia aluevaltauksia. Sain valmennukselta sen mitä hain; kunto kasvoi, kroppa kiinteytyi ja mikä parasta liikunnasta on tullut mielekäs osa arkea -ei pakko pullaa Tästä on hyvä jatkaa elämää kuntoilun merkeissä!"

Alpo & Anu

"Tammikuussa 2016 päätin aloittaa elämäntaparemontin ja ottaa siihen pt:n avuksi. Personal trainereita Oulussa riittää, mutta valinta oli helppo. Satu oli vetänyt meidän työpaikalla ryhmäliikuntatunteja ja olin tuntenut hänet jonkin aikaa. Satu on hyvin positiivinen, luovan rento persoona ja osaa motivoida ihmisiä innostumaan treenistä.

Teimme alkuun 2kk sopimuksen. Tuon 2 kk sopimuksen aikana minun kokemukset valmennuksesta olivat niin rohkaisevia, että jatkoimme yhteistyötä ja mukaan valmennukseen tuli myös tyttäreni Anu. Anulla oli liikunta jäänyt vähiin tiiviin opiskelun takia ja hänkin kaipasi myös ravinto puolelle muutosta.

Satu suunnitteli meidän kummankin kanssa yksilölliset ohjelmat ja tavoitteet. Lopputulos oli, että me kummatkin olimme omissa tavoitteissamme reilusti alle vuodessa! Ei pikadieettejä tai kuntokuureja vaan sopivin askelin kohti pysyviä muutoksia.

Hyvinä puolina olen pitänyt Sadun valmennuksessa mm. henkilökohtaisen elämäntilanteen mukaan mukautuvaa treeniohjelmaa, terveelliseen ja puhtaaseen ruokaan perustuvaa ruokavaliota. Valmennuksen aikana lihasmassa on lisääntynyt, vaikka paino on tippunut. Keho ja kunto ovat jotain aivan toista kuin ennen valmennusta. Kaikista tärkeintä kuitenkin on, että treenaaminen on ollut mukavaa ja motivaatio on säilynyt erittäin korkealla koko ajan. "